Keynote speaker

Laura de La Mar

Gastvrij leiderschap

Word een magneet voor loyale klanten en gastvrije medewerkers.
We willen allemaal een hoge klanttevredenheid en gastvrije medewerkers binden en boeien. Hoe doe je dat?
Laura de la Mar deelt in haar passievolle keynote de geheime formule van succesvolle bedrijven: gastvrij leiderschap.
Kijk op een nieuwe manier naar leiderschap en klantgerichtheid. Let op: inspiratie, nieuwe ideeën en inzichten gegarandeerd.

Onderwerpen: 

Onderwerpen waar Laura de La Mar over spreekt:

  • Leiderschap
  • Gastvrijheid
  • Klantgerichtheid
  • Cultuur

Over Laura de La Mar

Over Laura de La Mar

Laura de la Mar is dé expert van Nederland op het gebied van gastvrijheid en gastvrij leiderschap. Ze is keynote spreker, auteur van onder andere “Gastvrij leiderschap” (voormalig #1 leiderschapsboek bij managementboek.nl) en “Het geheim van gastvrijheid” en is daarnaast trainer, adviseur en founder van Gastvrijheid in Bedrijf.

Ze spreekt voor alle denkbare branches: van zorg tot leisure, onderwijs tot overheid en zakelijke dienstverlening tot retail. In haar nieuwe keynote ligt de nadruk op het creëren van een gastvrije cultuur door te focussen op leiderschap, in plaats van geld weg te gooien aan klanttevredenheidsonderzoek, trainingen en protocollen.

Laura zet zich als ambassadeur in om het gastvrijheidsvirus te verspreiden en zo veel mogelijk mensen bewust te maken van de kracht om zo de wereld wat menselijker en mooier te maken.

Passievolle spreker over gastvrijheid en gastvrij leiderschap

Pitch Laura de La Mar

Speakers Club

Professioneel spreken is een echte ambacht, met het keurmerk/predicaat van de Speakers Club toont de professioneel spreker next level kwaliteit op content, design en delivery. Bij het succesvol afronden van Talk like a pro-gramme heeft de deelnemer toestemming om dit keurmerk uit te dragen binnen zijn/haar netwerk en op eigen sociale kanalen en websites.

Nice to meet you...

Wil je persoonlijk contact? Dat kan! Désirée kan je vragen vast beantwoorden. Wat heeft je voorkeur; even kort bellen, een mail sturen of een online afspraak inplannen?