Keynote speaker

Filip de Groeve

Humoristische spreker over taboes doorbreken

Over menstruatie praten veel vrouwen niet op de werkvloer. Zwangerschap is nog steeds een vervelend onderwerp in een sollicitatiegesprek. En over loon wordt er al helemaal niet gesproken. In zijn wervelende keynote ‘taBOOH’ neemt Filip je mee op een reis door veelvoorkomende taboes aan de hand van humor en bizarre feiten. Hij overhandigt je drie sleutelwoorden en de perfecte gespreksstarters om taboes te doorbreken. Wees voorbereid, want na deze keynote zal geen taboegesprek nog hetzelfde zijn. 

Onderwerpen: 

Onderwerpen waar Filip de Groeve over spreekt:

  • Inclusiviteit
  • Taboes doorbreken
  • Succesvolle gespreksvoering
  • Organisatie(verandering)

Over Filip de Groeve

Over Filip de Groeve

Keynote spreker Filip De Groeve is al 20 jaar actief in marketing. De vele onderzoeken, interviews en gesprekken die vooraf zijn gegaan aan het ontwikkelen van campagnes hebben hem naar het podium geleid. 

Over de hele wereld mocht Filip gedurende meer dan 13 jaar honderden vrouwen spreken over hun zwangerschapsreis of eerste maanden als kersverse moeder. Tegenwoordig gaat hij voor Coloplast dagelijks in gesprek met Nederlanders die last hebben van intieme gezondheidsproblemen. Welke doelgroep hij ook spreekt, ze hebben steeds last van taboes. Tijd om daar iets aan te doen! 

Spreker, Marketing director bij Coloplast

Pitch Filip de Groeve

Speakers Club

Professioneel spreken is een echte ambacht, met het keurmerk/predicaat van de Speakers Club toont de professioneel spreker next level kwaliteit op content, design en delivery. Bij het succesvol afronden van Talk like a pro-gramme heeft de deelnemer toestemming om dit keurmerk uit te dragen binnen zijn/haar netwerk en op eigen sociale kanalen en websites.

Nice to meet you...

Wil je persoonlijk contact? Dat kan! Désirée kan je vragen vast beantwoorden. Wat heeft je voorkeur; even kort bellen, een mail sturen of een online afspraak inplannen?